När vardagen är slentrian.

Vardagen har blivit slentrian. Jag känner verkligen att något behöver hända NU. Dagarna ser likadana ut. Thexas skriker och är mest arg, Thristan trotsar och slåss. Ibland tror jag på riktigt att jag kommer bli galen, självklart går det över lika fort igen. Men det är mycket tårar här hemma. Vi har absolut ingenting att göra. Vi går till Öppna förskolan så ofta tillfälle ges. Men annars är det inte mycket. Jag har flera vänner med barn som också går hemma, men utan respons blir det tråkigt att höra av sig. Det är mycket klagande nu, men fy fan vad trist det är!

Kommentarer
Postat av: sara karlsson

Förstår vad du menar, kan känna likadant ibland när vad man än gör så passar det inte. Men vi går ju för det mesta bara hemma vi med så om du vill ses någon gång är det bara att du hör av dig. :-) kramar

2011-03-01 @ 10:51:11
URL: http://sarajkarlsson.blogg.se/
Postat av: Syster

Kom och hälsa på moster=)

2011-03-01 @ 12:29:15
Postat av: Sabina

Jag och Sebastian träffar er gärna =) Kram

2011-03-01 @ 19:53:58
Postat av: H1

lite frukost någon morgon ihop kanske? <3

2011-03-01 @ 23:26:12
URL: http://hannak.blogg.se/
Postat av: Johanna - Stolt mamma till Liam, 7 månader

I know the feeling..

Man tycker dagarna är lika dana i slutändan, och de är ju så tråkigt när man vet att man har vänner med barn men att de inte blir nått av det...

2011-03-02 @ 08:05:27
URL: http://sjolinjohanna.blogg.se/
Postat av: Linda G

Ohh.. samma här.. adrian o milton tar knäcken på mig vissa dagar.. iblanf vill jag bara rymma ner i k'llaren o slå på sandsäcken som inte finns :o) hah Men som du skre.. de går ju över rätt snabbt:o)

2011-03-05 @ 20:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0