När Thexas och jag har en mysmorgon.

Jag och Thexas har haft en så mysig morgon! Det märks verkligen att han är enda barnet i hushållet denna morgon om man säger så. Han har ingen att bråka med och vi har inget dagis att stressa iväg till. När han vaknade så låg han kvar i sin säng och pratade/lekte/slumrade i 45 minuter. Skönt för oss båda. När jag väl tog upp honom så var han på strålande humör och har så varit hela morgonen.

Han har velat sitta i mitt knä mestadels av tiden och vi har säkert hunnit läsa 20 böcker. Jag fortsatte rensningen i hans byrå/garderob och han hjälpte snällt till och lekte en massa. Mysmorgon helt enkelt. Nu ligger han och sover igen och jag ska ta tag i morgonbestyren. Sen har vi en oplanerad dag framför oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0