När söndagen är här.

Ni anar inte hur skönt det är med en dator där man INTE behöver sitta och hålla i laddningskabeln för att den ska fungera. ;) MEN, nu vet jag inte hur man liksom hoppar ner i texten här? Byter rader liksom, det fungerar inte. Så det här inlägget blir nog lite rörigt. Får förska fixa.
Kvällen igår var helt okej. Var hos syrran och såg Körslaget. Heja Katrineholm. De var sjukt duktiga och det var riktigt kul att se de man känner i tv-rutan. Snyggingar!
Sen gick jag och H1 till Sanna, dit även Elin kom en sväng. Vi blev inte så långvariga då vi ville ner till Riva och lyssna på Edwins. Sen blev det en ganska tidig väll för min del, kände inte alls för att gå ut.
Idag har jag fått lite sovmorgon, mycket skönt. Emil och Thexas har varit och köpt färskt bröd som jag nu ska stoppa i mig. Mums! Jag struntar i körövningen idag, vet inte riktigt om det var något för mig. Lite konstiga låtar osv. Det blir en tur till Forssjö sen iaf, tror jag. Och senare så ska nog Thexas upp till sin farmor och farfar en stund. Oklart än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0