När jag ger en liten uppdatering.

Crap. Uppdateringen är verkligen usel. Jag vet inte riktigt vad det beror på. Lusten att skriva finns inte riktigt. Thristan var hemma i helgen och vi hade det mys. På söndagen åkte vi ner till bowlinghallen och spelade lite. Han tyckte det var roligt, men hade nog nöjt sig med en halv omgång. Han ledsnade lite när han inte fick rulla iväg alla bollar.









Emil var den som var proffset och slog strike efter strike. Thristan hade staket när han spelade och fick faktiskt ganska bra poäng. Haren var med duktig. Själv slutade jag på 52 starka poäng, skitdålig var jag. Haha. Det visade sig ju dock att jag höll klotet alldeles galet, så i slutet fick jag ihop de flesta poängen, när jag visste hur man skulle göra. Söndagen avslutades hos Linda och Henke med fika.



Pojkarna i likadana Batman-tröjor som de fått av Fia. Hon har en likadan - såklart. Själv vet jag knappt vad Batman är. ;)



Thexas är lite kinkig med maten igen. Burkmat tycker han inte alls om, den spottar han mest ut. Vilket är ganska förståligt, det smakar ju ingenting plus att alla färgämnen och skit fräter sönder stjärten på honom. Så burkmaten är vi sparsam med - nån gång ibland går bra. Vanlig mat är bäst och nu har han fått för sig att man ska äta själv också. Det blir mycket kladd, idag fick vi sanera köket med all potatis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0