Skön kväll.

Gud vilken skön, välbehövlig kväll det här har varit. Barnen somnade runt 19 och jag har gjort INGENTING. Förkylningen sitter fortfarande i, men blev mycket bättre när syrran kom hit och adopterade alla hyacinter. Tråkigt, men sant. Tror inte riktigt jag tål dom. Surt.

Ikväll har vi legat i varsin soffa och slötittatpå dålig tv, surfat runt lite. Jag har gjort färdigt ett kort som släkten ska ge till mammas man imorgon. Helt ok kväll alltså.

Imorgon väntar ännu en dag hemma med barnen. Ser inte fram emot det kan jag säga. Vi kommer inte riktigt överens kan man ju lugnt säga. Men imorgon tror jag att vi ska ta oss ut en sväng iaf. Thristan har en vattkoppa på armen som inte riktigt ar torkat än, men den gör det säkert under natten. Thexas har typ två stycken under blöjan som inte är riktigt okej, men de ger sig nog snart också. Så på onsdag HOPPAS jag att de kan gå till dagis och jag till jobb. Känns som jag varit borta en evighet, inte kul!

Nu ska jag läsa ikapp lite bloggar innan sängen väntar på mig. Får se hur länge jag hinner sova innan Thristan ropar. Han verkar ha fått för sig att han inte vill sova ensam. Så nu får jag gå in till honom om nätterna, och självklart somnar jag där en stund (några timmar, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0