Nyfärgat hår.

Idag har jag äntligen fått mitt hår färgat av systeryster. Efter mycket om och men, eller vad säger du Amanda? Emil blev också klippt, barnen får tas någon annan dag när de är pigga och på bra humör. Det var de inte i eftermiddag. Deras faster Malin kom hit och tog med dem till lekparken en bra stund. De var alldeles uppspelta när de kom hem och så glada över den lilla utflykten med henne, men oj så trötta de vart sen! De stupade i säng och somnade bums sen.

Men Emil och jag är fina i håren igen. Börjar bli lite trött på den här blonderingen varje månad, men jag trivs bäst i ljust hår. Och vill man va fin så får man lida pin heter det visst.

Imorgon väntar en liten utflykt för både barnen och mig, fast på olika håll. Barnen ska åka till Emils föräldrar och busa under eftermiddagen. Jag själv ska åka iväg med Linda på lite pysseljakt i Örebro. Vi hade planerat att åka idag, men virrpannan blandade ihop dagar eller liknande och befann sig ju i Gävle idag. Men imorgon bär det av. Vi ska även äta lite mat med vår kära vän Corinne på kvällen när hon slutat jobba. Det blir mysigt. Sen ska jag egentligen iväg på scrapbookingkväll hos Piia, men jag vet inte riktigt om jag hinner hem. Hoppas det. Har en hel del att göra nu, sååå kul!

Kommentarer
Postat av: amanda

jaja, bättre sent än aldrig. visst? ;)

2011-08-01 @ 22:13:04
URL: http://arunesdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0