Måndag och Katrineholmsveckan.

Dagen har börjat allt annat än lugnt. Barnen har varit galna och bråkat med både mig och varandra hela förmiddagen. Pjuh, det tar på krafterna. Thexas sover just nu och vaknar på bättre humör sen, hoppas jag. Vi ska ta oss ner till Stadsparken för att kika vad som sker där. Katrineholms-veckan råder just nu och idag är det barnens dag i Stadsparken. Musikunderhållning, ansiktsmålning mm. Inget som mina fegisar kommer våga göra, men det kan ju vara roligt att titta.

Och ikväll kommer Linas matkasse hem till oss. Ska bli skitskoj att testa lite annan mat i en vecka, och enligt veckomatsedeln som jag redan har spanat in så ser det lovande ut. Inte mat som vi normalt sett brukar äta, men det bir kul att testa lite nytt. Billigt också, 499:- för en veckas middagar anpassat för fyra personer.

Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

jobbigt med en massa bråk! hoppas resten av dagen blir lugnare :)

2011-08-08 @ 13:47:21
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vi skulle också ha gått till stadsparken men fick vända hem igen, Klara hatar att ligga vagnen och bara skrek!



Vi ses gärna någon dag. Lukas skulle säkerligen tycka om att busa med dina pojkar! När är det dadisdags för dem?

2011-08-08 @ 13:55:27
URL: http://johannamokvist.bloggplatsen.se
Postat av: i min lilla lilla värld

Oxå sugen på att testa den kassen. Får nog göra det när minibebis är född =)

2011-08-08 @ 22:33:28
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0