När huvudet gör ont.

Natten har varit lika bökig som vanligt den senaste tiden. Thexas har vaknat varannan timme, plus att jag drömt två mardrömmar sen filmen jag och Emil såg igår kväll. Thristan vaknade strax innan 6 imorse och jag hade den värsta huvudvärken ever! Det enda som hjälpte var att ligga på soffan med huvudet under en filt. Thristan myste med mig och kollade Bolibompa.

När Emil och Thexas vaknade vid halv 8 sen så däckade jag en timme i sängen. Emil tog med båda barnen och lämnade Thristan på dagis och köpte Alvedon till mig. Så efter den där timmens vila, Alvedon och lite kaffe så mår jag nu toppen. Jag tog cykeln och hämtade Thristan förut och han blev så glad att "mamma inte ont hövve meva."

Redan fredag förresten? Vart tog den här veckan vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0