När vi målat lite till och försökt underhålla en tjurig Thexas.

Puh. Nu är jag trötter. Eller seg iaf. Jag är verkligen inte van med att arbeta med kroppen. Vi har spenderat några timmar i lägenheten med diverse målning av sovrummen och hallen som äntligen är påbörjad. Så nu känns det mycket bättre att den hemska randiga färgen är borta. Vi har fått väldigt uppskattad hjälp av Hanna, Linus, Linda och Henke idag.

Thexas har varit på uruselt humör hela dagen. Det är inte likt honom. Så ikväll har en av oss hela tiden fått underhålla honom. Nu sover han gott och jag hoppas han vaknar lite gladare imorgon.

Thristan är hos sin mormor och sover gott nu. Jag ringde såklart dit förut och fick en rapport samt säga godnatt till söten. Och det går ingen nöd på honom inte. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0