När mammsen är sjuk och tycker väldigt synd om sig själv.

Vi har haft det så trevligt på IKEA så. MEN, på ägen dit började jag frysa någon kollosalt och kände mig allmänt risig. Hej feber. Inne på IKEA räddade mig två Alvedon som Emil hade lagt i skötväskan för ett tag sen. Det och lite kaffe så var jag igång och shoppade lite igen. På vägen hem började jag nysa, snora och frysa igen. Typiskt.

Nu ligger jag nedbäddad i soffan med full mundering; strumpor, raggsockor, byxor, tre tröjor, halsduk och varma täcket. Ändå fryser jag och hackar tänder. Bah, jag hatar det här. Men det var väl inte så oväntat kanske när både Thristan och Thexas varit sjuka i veckan.

Emil sitter i andra soffan med Thexas, hoppas han somnar snart så jag också kan göra det. Sen hoppas jag på snälla barn inatt och att vi får en sovmorgon till 11 minst. Haha, som om det skulle hända?! Men jag håller tummarna för att Emil vaknar utvilad imorgon och tar barnen om inte jag är bättre. I stunder som då, ångrar man att det inte gick att bygga helvägg mellan sovrummet/vardagsrummet. Öronproppar nästa?

Kommentarer
Postat av: Janni - Mamma till Emilia ♥

lite orättvist att pojkar inte kan ha tofs, hihi!!

2010-10-23 @ 23:22:22
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0