När vi fortsätter slappa och Thexas äter mat.

Thristan är hämtad från dagis och vi har en fortsatt slapp dag hemma. Vi verkar vara lika trötta allihopa, Thexas sover IGEN och Thristan och jag ser på film. Jag känner mig inte ett dugg pepp inför att ge mig iväg ikväll, men det hinner kanske ändras. Just nu funderar jag på om jag ska låta Thexas vara hemma med Emil under tiden som jag är borta, eller om han ska få följa med mig som det var tänkt. Det återstår att se.

Thexas åt förresten jättebra med mat till lunchen. Han har ju bökat (totalvägrat) med mat tidigare, men senaste veckan så har det faktiskt börjat vänt. Han får äta lite av den mat som vi äter, och nu har han även ätit lite, lite burkmat i fyra dagar. Jag håller alla tummar jag har för att det går åt rätt håll nu. Till lunch åt vi allihopa spagetti och köttfärssås, fast Thexas fick äta i burkmatsform och fick i sig en hel del.



Svar till "Tommy"; Jag jobbar på Serholt outlet i Hälleforsnäs, när jag inte är föräldraledig dvs. Nu har jag ju inte jobbat sedan i januari, men får följa med ut och äta ändå eftersom jag fortfarande är anställd. Serholt outlet säljer endast produkter av just Serholt Sweden, som man i "vanliga" fall hittar på Village annars. Så i våran butik säljer vi ut Serholts sortiment till mycket lägre priser än i tex. Village-butikerna. Se www.serholt.se 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0