Lite piggare kille.

Jag har en piggare kille här hemma. Feber har han fortfarande, men den tickar inte uppåt 40 grader längre. Natten var lika orolig som förgående nätterna, och det börjar kännas i både min kropp och knopp att jag sovit med Thristan i en liten säng och vaknat ungefär två gånger i timmen. Jag är helt slut! Punkt.

Till råga på allt så bråkar den där urinvägsinfektionen med mig. I vanliga fall så brukar jag klara mig med litervis av tranbärsdricka och tranbärskapslar från Hälsokosten, men det verkar inte riktigt bita på mig den här gången. Så imorse fick jag penicillin utskrivet. Är det inte det ena så är det det andra...

Men - huvudsaken är att Thristan mår bättre. Han var så himla duktig hos läkaren igår. Sträckte fram fingret och sa "du kan sticka i här, jag brukar ta i det fingret".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0