Grattis till mig själv.

Ja, må jag leva. 25 år idag. Födelsedagen började "firas" klockan 12 inatt i Thristans säng. Han har haft feber ocg varit dålig igen. Han hade svårt att komma till ro och vi kunde inte somna riktigt. Klockan halv 4 vaknade Thexas. Som ALDRIG vaknar annars. Jag hämtade honom och la han med mig och Thristan i Thristans säng. Till en början var han lugn och mysig. Men sen, det skulle kittlas, petas, dras i bröstvårtor, hoppa i sängen, leka med bilar osv. När klockan var halv 5 hade jag fått nog av det och gick in med Thexas till Emil, där somnade han nästan direkt.

Så, halv 5 somnade vi till slut. Emil åkte med Thexas till dagis och jag är hemma och vabbar med Thristan. Vi sov i omgångar fram till klockan 11. Så skönt att vi fick lite sömn iaf.

Strax efter att vi vaknat så hör vi ett jäkla oväsen utanför dörren. Där står världens bästa vän Linda med partyhapp, tuta, tomtebloss och massa paket. Hur jäkla underbart är inte det?! Speciellt efter natten-from-hell. ♥

Thristan och jag ska bara ta det lugnt idag. Vi har pusslat och sett på film. Nu ska jag försöka få i honom lite mat, sen ut för lite frisk luft. Ikväll kommer Emils föräldrar, min mamma samt systrar och äter lite mat. Men - vad ska vi äta? Ooooh.

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till lilla Leia

Grattis på dig Hanna!! De är konstigt att inte kruppen går över. Jag hade mycket krupp som barn och den kunde sitta i länge. De visade sig sen att jag hade astma också. Är de något de har kollat upp på Thristan. Du har inte tagit in någon ny blomma eller så i lägenheten som han inte tål? Bjud dina gäster på tacos ikväll. Alltid uppskattat och lätta att göra, bara köttfärsen som måste passas =)

Kram

2012-01-10 @ 13:38:18
URL: http://annafrisell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0