En motig morgon.

Godmorgon fina!

Imorse var det motigt att gå upp för oss alla. Jag och Emil låg och drog oss några minuter extra. Inte bra, det gör mycket för att morgonstressen ska sätta in. Att sen barnen, speciellt Thristan, vaknade på uselt humör gjorde ju inte saken bättre. Men efter lite om och men så kom vi iväg till dagis och jobb iaf.

Idag är jag riktigt pepp inför träningen efter jobbet. Igår kväll slog träningsvärken i magen in. Oh herregud, säger jag bara! Är det det här folk utsätter sig för? Haha. Jag skrattar åt mig själv och åt den minimala magträningen som tydligen satt sina spår i förrgår. Och sen ska vi på det igen, riktigt kul! Hoppas det är lite mindre folk idag bara.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad duktig du är som börjar träna! Vilket gym tränar du på? :-D

2012-01-19 @ 16:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0