Måndag och planeringsdag på dagis.

Dagis har planeringsdag idag, så barnen har varit hemma på förmiddagen. Det hade de varit i vilket fall som helst iofs, då Thexas fortfarande är lite sjuk. Mest förkyld och snorig, febern tycks vara väck iaf. Skönt det.

Vädret är grått och trist och tvn verkar ha fått en knäpp. Så ela förmiddagen har vi myst i soffan och sett på film. Thexas har kunnat sitta still flera minuter i sträck, mysigt! Nu ligger han och sover middag och Thristan leker med bilar i sitt garage.

Själv ska jag sätta mig och göra färdigt ett kort. Och så försöker jag få tag på Emil.

Ikväll kanske det vankas kalas, min kusin Pontus fyller år. Får se om jag och Thristan åker dit ikväll eller om vi åker allihopa en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0