Glada och lugna barn ikväll.

När Emil kom hem från jobbet så kastade vi oss ut i bilen för att åka ut till syster/mosters nya hus i Marmorbyn. Thristan har inte varit där än och var så nyfiken! Där sprang de av sig lite och var otroligt glada och lugna när vi kom hem igen. Thristan satt och lekte med sin nya pysselbok som han fick av Frida och Thexas lekte själv med diverse grejer. Och då var de tom i samma rum! Sensation! Emil och jag satt bara och tittade på dom. Härligt!

Ikväll har jag plockat fram scrapbooking-grejerna igen. De har legat undanplockade några dagar, men nu har jag massor att göra så det var bara att sätta fart. Jag har precis blivit färdigt med ett kort och ska snart gå och lägga mig. Ingen idé att börja med ett nytt kort idag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0