En fin dag.

Dagen har varit relativt lugn. Barnen har inte bråkat så mycket som de brukar med varandra, mycket skönt.

När Emil kom hem från jobbet blev det en storhandling. Och att handla med Thexas är en riktig pärs. Inget att rekommendera med andra ord. Han gapar, skriker, härjar, vill inte sitta i kundvagnen, springer iväg osv. Sist vi var och handlade fick jag gå ut och sätta mig i bilen med honom. Idag behövdes inte det, men det var inte långt ifrån. Skitunge rent utsagt.

Imorgon väntar dagis för barnen igen. När jag har hämtat dom så kommer min pappa till oss en stund för att hjälpa mig bära upp ett skåp som jag köpt och får hemkört imorgon. Det är en hel del jobb med det innan det kan användas, men jag gillar ju att pyssla med sånt så det blir bara kul.

Nu väntar sängen. Emil ligger redan och sover på soffan. Han tycker det är skönt att "vila" på soffan någon halvtimme innan han lägger sig i sängen. Knasigt, enligt mig som inte alls kan somna i soffan sådär. Hihi.


Mästerfotografen Emil har varit i farten... ;)

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Lowa & bebis i magen

Haha, det där om att ha ett barn som vill härja runt när man är och handlar mat är ni inte ensamma om, Lowa är likadan ;)

2011-09-06 @ 22:32:51
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0