Tung dag och sjukt barn.

Aldrig förr har jag varit så här trött tror jag. Jag somnade aldrig ordentligt inatt, vet inte varför. Gick upp 5.45 och har hållt igång hela dagen. Jobbat och varit på kalas hos Emils pappa. När vi kom hem ikväll så kräktes Thristan. En gång bara, så vi misstänker att han blev åksjuk. Men självklart får barnen vara hemma från dagis imorgon ändå för säkerhets skull. Hoppas verkligen Thristan inte blir sämre inatt utan får sova gott.

Imorgon fyller Emil år. 25, gammelgubben. Hihi. Han är snäll och är hemma med barnen imorgon så jag får jobba. Inte riktigt läge att vara hemma och vabba redan efter en vecka. Emil har aldrig behövt vabba eller varit hemma med barnen över huvud taget, så det är väl hans tur nu. Hihi. Som sagt, hoppas innerligt att det bara var det här nu så vi kan kalasmysa lite imorgon utan sjuka barn.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas ni slipper kräksjukan.. Vi hade det i förra veckan. Lämpligt nog på Martins födelsedag också!



Kul att du trivs på jobbet också!

2011-10-10 @ 21:56:45
URL: http://johannamokvist.bloggplatsen.se
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Hej gumman, ville bara säga att jag läser.. dagligen. Men oftast från telen och då är det jobbigare att kommentera. Men jag läser :) Hoppas ni mår bra, kramar

2011-10-11 @ 14:54:24
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0