Teonsdag igen.

Idag har vi haft en kanonkul dag på jobbet. Nicklas Lautakoski har varit och föreläst om sin resa "Från Kap till Kap". Otroligt givande, inspirerande och roligt. Vi fick göra olika övningar, tex en skrattövning. Gudars, vad roligt! Dagen gick riktigt fort.

Ikväll har Linda varit här på den traditionella teonsdagen. Det var bara hon och jag idag, rätt mysigt ändå. Och Emil som mest låg tyst i en soffa med tandvärk.

Min syster klagar på att jag uppdaterar dåligt. I know, tiden finns inte. Inte till nåt, känns det som! Jag är konstant stressad över att jag inte hinner med allt jag vill. Men men, det är väl bara att vänja sig vid det antar jag. Jag tänkte skriva några tidsinställda inlägg som dyker upp lite då och då. Får se om jag får tid till att ens skriva dom. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0