Shoppinghelg slut.

Herre min skapare vilken helg! Haha. Emil blev nog lite inspirerad av min Ullared-shopping, så idag drog vi till Norrköping och satte sprätt på lite mer pengar. Emil fick bla med sig två vinterjackor hem och jag två par skor. Och så vidare och så vidare...

Thexas har varit uppe hos sin farmor och farfar med Thristan och han-som-inte-får-nämnas-vid-namn och lekt under dagen. Det var två trötta killar som kom hem lite innan vi hade bestämt då de var helt slut. De somnade snabbt sen. I och med att man drog tillbaka klockan inatt så var det inte så konstigt heller.

Imorgon väntar jobb för min del. Barnen är lediga från dagis då det är planeringsdag där. Så Emil är hemma med dom. Känns himla bra faktiskt, då jag var hemma med dom i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0