Pussel, pussel.

Jag är galet stressad. Inte just i detta nuet, men över huvud taget. Jag har MASSOR att göra inför helgen och jag har inte riktigt fått till pusslandet än. Inte så konstigt kanske, så det här bara är tredje arbetsdagen och jag inte riktigt än "van" vid att inte kunna fixa med grejer på dagarna. Men, men. Det reder sig nog.

Nu ska jag alldeles strax cykla iväg till jobbet. Hoppas på bra väder idag då jag har lite uppdrag på andra ställen dit jag ska cykla. Såg att cyklarna har blåst ner inatt, hoppas de höll bara. 

Annars så ser jag fram emot kvällen. Grey´s Anatomy börjar igen, vilket betyder TEONSDAG! Linda och Lollo skulle komma förbi iaf. Myyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0