Nervös tjej.

Idag har jag varit tröttare än tröttast. Min hals gör ont, jag är galet trött och känner mig lite smått sjuk - igen. Oooh, inte nu! Bara att stoppa i sig lite Alvedon och ignorera. Imorgon börjar jag nya jobbet och jag har INTE tid att vara sjuk nu. Är för övrigt rusigt nervös, hihi.

Idag har jag iaf fått håret färgat av systeryster. Välbehövligt, även fast utväxten inte var så himla stor. Men skönt att ha det gjort. Fia och Richard fick också sig en klippning av henne. Så vi har haft sällskap hela dagen här hemma. Emil har varit iväg med en kompis, så det var mycket skönt att ha Amanda här hemma som älskar att leka med barnen då jag själv var lite ur form.

Ikväll har Emil gjort en gudomligt god kantarellpaj och vi har tänt upp ljus i hela lägenheter, det är sååå kallt här och lite ljus gör susen. Jag har gjort färdigt ett beställnings-kort och börjat på ett annat. Men nu blir det sängen för oss. Upp tidigt imorgon. Hujedamej - bara att vänja sig. 



Utväxt borta. För ett par dagar...

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Lowa & bebis i magen

Lycka till på nya jobbet imorgon :)

2011-10-02 @ 23:07:27
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0