Morsning korsning!

Igår kväll hade jag Linda och Lolla här på TEONSDAG! Gudars, så mys! Det är härligt tradition det som håller i, men med lite olika "medlemmar".

Herregud, vad roligt det är att jobba! Hihi. Jag har verkligen hittat rätt känner jag. Tjoo. Det är hur lätt som helst att gå upp på morgonen (säger jag efter fyra dagar) Det är riktigt skönt att komma hemifrån en stund, få träffa vuxna människor och inte bara vara mamma för en stund. Det här gör mig gott.

Barnen trivs jättebra på dagis, trots långa dagar. Igår var de riktigt trötta när de kom hem. Thexas somnade strax efter halv 7, och Thristan kort därefter. Och ädå fick vi väcka dom klockan 6 imorse. Men det går bra, de studsar iväg till dagis.

Nu ska jag bädda sängar och sedan cykla iväg till jobbet. Vet inte riktigt vad dagen bjuder på, det är det som är så kul. Ikväll väntar scrapbooking-kväll med tjejerna, välbehövligt. Har massor att göra men brist på tid. 



Min fina Thexas.

Kommentarer
Postat av: Jessi

vad är det för jobb du skaffat dig? =)

2011-10-06 @ 12:45:32
URL: http://jessicaewalindfors.blogg.se/
Postat av: Louisr

2011-10-06 @ 15:05:55
Postat av: Louise

Det var supermysigt!!!! :) / Lolla.... Haha, förlåt var tvungen!! ;D

2011-10-06 @ 15:06:47
Postat av: Louise

Det är klart, Louisr funkar ju med.. ;P

2011-10-06 @ 15:07:27
Postat av: Sandra, Colins mamma

Åh en sån stilig kille!

2011-10-09 @ 21:58:20
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0