Lite trött idag.

På något underligt sätt så lyckades jag ta mig igenom gårdagen, som blev precis lika stressig som jag trodde. Pjuh. Men det gick fint ändå. Begravningen var den finaste jag varit med om, de anhöriga var nöjda med min musik och det är huvudsaken. Jag tyckte själv att jag skötte mig bra. Fick en himla fin blomma som tack.

Barnen sov med han-som-inte-får-nämnas-vid-namn hos sin farmor och farfar inatt. Det var första gången för Thexas och jag var lite nervös. Men han hade somnat som en stock igår kväll, slutkörd efter en heltidsvecka på dagis. 

Jag själv var på min livs första firmafest igår. Det var en tjej i personalen som bjöd hem oss alla på god middag. Det var galet mysigt och kul, och jag är lite trött idag ska medges. Hihi. Jag har en massa att ta tag i idag också, Emil ska firas lite här hemma imorgon och vårt hem har fått vila lite den senaste veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0