Tung morgon.

Oh, idag är jag verkligen tröttare än tröttast. Fastän jag somnade innan 22 igår. Jag sitter på jobbet och väntar in dom andra som lär droppa in om en halvtimme ungefär. Tills dess har jag lite att syssla med.

Hoppas på att dagen går fort så att det snart blir kväll igen och jag får sova! Haha, då är det illa. Min hals bråkar lite med mig också. Vill inte bli sjuk!

Thristan är så nöjd med alla sina kalas. Hihi, en hel kalashelg blev det. Han har fått så fina presenter och imorse så flög han ur sängen för att ta på sig sin nya tröja med Bärgaren på. Min stora kille, på torsdag ska han på 4-års kontroll på BVC så då tänkte jag lägga upp lite mer info om han då. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0