Pojkarnas kök.



Det efterfrågades bild på pojkarnas egna kök. Här är en gammal bild på köket som jag gjorde till Thristan i 2-årspresent. Jag tog bilden från min gamla blogg, då jag är på jobbet just nu och inte har fler bilder här.

Det är en vit BRIO spis. Själva bänken har jag byggt och målat, satt i en kastrull utan handtag som diskho, en blandare (försök att hitta en gammal en, de nya kostar rätt mycket) Sen är det en träskiva bakom som jag målat svart och satt på vita kakeldekorplattor på. Stång och krokar från IKEA, samt hyllor över med spotlights i (inte med på bilden ser jag) I bänken är det två hyllor för diverse köksmaskiner, tallrikar osv.

Kommentarer
Postat av: Carro

Fint! Superkul att göra små kök :) vi håller på lite pö om pö med att färdigställa köket i lekstugan :)

2011-11-22 @ 08:03:50
Postat av: Anna - Mamma till Lowa & Wilton

Tack så jättemycket för bilden. Köket är verkligen SUPERFINT. Väggen med "kakelplattorna" på, sitter den fast i väggen eller hur har du fäst den? Nu blev jag väldigt inspirerad. Har sett liknande kök på andra bloggar. Det måste ha tagit ett tag o gjort detta el?

Kramkram

2011-11-22 @ 19:49:57
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0