Mysig dag med Thexas, men nu har han åkt. :´(

Jag och Thexas har haft en riktig mysmorgon, underbart! Sen tog vi oss ner till den stora loppisen i Duveholmshallen. Jag hittade en overall, en skjorta med slips och ett par byxor till honom. Till Thristan köpte jag en galet stor burk med pärlor. Helt okej. Det var väldigt mycket folk för att kunna kolla ordentligt då jag hade vagnen med Thexas i. Men det gjorde inte så mycket, shoppingsuget fanns inte riktigt ändå.

För en liten stund sedan åkte Thexas iväg med sin farmor och farfar. Det känns väldigt mycket jobbigare än jag trott att det skulle göra. Jag vet att han har det bra och att det kommer gå bra. Det är mig det handlar om... Jag har en låååång lista med saker jag ska göra under dagen och imorgon förmiddag innan de kommer hem. Bäst att hålla sig sysselsatt. Ikväll räddar bästis Linda och Henke oss då de bjudit hem oss på mat. Det ser jag verkligen fram emot, hoppas jag kan vara ett roligt sällskap bara.

Nehe, dags att börja pricka av de där punkterna på listen. Först ut - bakning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0