Kaffesällskap och sålda kort.

Ikväll har vi haft trevligt kaffesällskap här hemma. ;) Pojkarna fick två bilar var och blev så glada så. Jag sålde ett beställt kort samt sex stycken julkort! Skitkul. Ikväll har jag knåpat ihop några till, så det finns fler att köpa om någon är intresserad. 

Någon undrade om mina arbetstider. De är 7-16, men eftersom vi åker och lämnar barnen på dagis först och sedan lämnar Emil mig på jobbet så börjar jag 6.45 och slutar 16.15 ungefär. Emil jobbar också 7-16 så. Det betyder att det blir lite plusflex om dagen för min del, mycket bra. Som imorgon tex när jag ska med Thristan på 4-årskontroll på morgonen. Då kommer jag att börja lite senare, men det går ändå på ett ut pga flextiden. Suveränt!







Thristan med några av hans presenter som han fick på barnkalaset. Basketkorg med boll och ett armband.

Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim & mini

Coolt armband till en cool kille :)



Vi har tomt i helgen. Bara karln som ska iväg och fixa vinterdäck på bilen på lördagen. Så vill ni komma en fm eller em o leka lite så är ni väldigt välkomna :)



Nästa helg åker jag och Nim till Stockholm så då går det inte, hehe :)



Kramkram

2011-11-17 @ 12:10:15
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0