När Thristan är på teater.








Thristan och jag plockade in vit syren från gården igår som luktar ljuvligt!



Hej tisdag!

Thristan är som vanligt på dagis, de skulle på teater nu på förmiddagen och det blir nog riktigt roligt för honom. Vi fick reda på det imorse så det var tur att vi var i tid till dagis idag. Annars brukar det vara de större barnen som får gå på saker, och då oftast på eftermiddagarn. Men nu var det 3-4-åringarnas tur. Ett extra plus är att det är på förmiddagen så att även 15-timmars barnen får gå. Blir kul att höra vad han tyckte om det sen.

Idag bjuder jag på bilder från vår trappuppgång. Har man ingen balkong så får man göra vad man kan ändå. Men nej, vi sitter aldrig där vid möblerna med en kopp kaffe och njuter av blommorna. Men både vi och gästerna får ett trevligt välkomnande och det luktar gott i trapphuset. Det är ju alltid något.


Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim ♥

Mysigt :)

Ja nu får man jaga. Eller än sålänge är han inte så snabb. Men han kryper i raketfart.

Ahw nu vill jag flytta.. Så jag kan bada badkar! :P

Hoppas ni haft en bra dag, kramar

2011-05-17 @ 19:27:10
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0