När Thexas och jag kompar ihop.



Hej fredag!

Skönt med fredag. Den här veckan har varit minst sagt tung med sura barn som bara kivas och bråkar. Men nu är Thristan hos han-som-inte-får-nämnas-vid-namn och Thexas är hemma hos mig. De kan behöva lite tid ifrån varandra just nu. Nu tar vi nya tag i helgen och hoppas att nästa veckan blir mysigare med GLADA barn.

Idag är det jag och busungen Thexas som kompar ihop. Han gav sin mamma en härlig sovmorgon, och vi gick inte upp förrän klockan 8. Skönt! Nu ligger han och tar en nap och jag ska passa på att röja undan lite här hemma och göra iordning mig själv. Sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. En cykeltur kanske? Det gillar lillherrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0