När jag spelat/sjungit på dop.

Som vanligt är det dålig uppdatering under helgen. Igår var vi i Forssjö en stund och sen kom Fia in till oss på kvällen.

Idag har jag spelat/sjungit på dop. Det var mina kusiners kusin Alva som döptes i Tjällmo. Det kändes inte ett dugg bra med låtarna innan, mitt piano som står i Forssjö är fruktansvärt ostämt, men det ordnade upp sig till slut och det gick riktigt bra idag. Det är nästan så jag blir lite förvånad själv att jag var så bra. Haha.

Nu har jag nästan precis kommit hem. Emil och jag gick ner till Sultans och åt lite bara. Thexas är tillsammans med Thristan uppe hos sin farmor och farfar och kommer snart hem. Jag ska hinna med en dusch innan det. Sen blir det nog inte mycket gjort ikväll. Emil har röjt undan lite här hemma idag när jag varit borta, så det känns skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0