När det är måndag igen.

Redan måndag igen, det är galet så fort dagarna går!

Thexas fortsatte med sitt usla humör ända tills jag la ner honom i sängen förut, då somnade han bums. Så nu håller vi tummarna att han vaknar på mycket bättre humör sen. Tanken är Öppna förskolan efter lunch, får se om det är nåt mer folk där den här veckan. Det börjar sina lite. Tråkigt.

Annars ser veckan ganska lugn ut. Vi har inte mycket planer alls utan får ta det lite som det kommer. Mitt hår ska färgas och det ska övas inför dopet iaf.



♥ Två av de finaste jag har ♥


Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till Lowa & bebis i magen

Ja, jag testade nogger igår och den var grymt god. Självklart måste du testa den. Är lite nyfiken på päronsplitt också, har hört att den är snäppet vassare nogger men det beror säkert på vad man gillar för glass :) kram

2011-05-16 @ 12:15:01
URL: http://annasvardagsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0