När dagen gått.

Fy tusan vilket humör barnen har varit på idag med. Speceillt Thexas, vet inte vad det är med honom. Nu hoppas vi på bättre väder snarast så vi kan gå ut när han är som värst.

Thristan älskade teatern idag. Han var så stolt och har berättat hela historien om sköldpaddan flera gånger. Min lilla sötnos.

När Emil kom hem från jobbet så slängde vi i oss lite mat och åkte sedan ut till hans föräldrar så att jag kunde låna mitt piano inför dopet på söndag. Jag tog mig en rask promenad hemåt, och killarna plockade upp mig halvvägs ungefär. Helt slut var jag då! Haha.

Barnen sover sen flera timmar tillbaka, vi myser i soffan och nu börjar D.H. Yeeey!

Kommentarer
Postat av: Caroline

ja det finns massa fint till tjejerna, men måste erkänna att jag också tittar på pojk kläderna, så tuffa fina saker nu i vår till dom. de man inte har.. =) hopas ni har en mysig kväll. kram

2011-05-17 @ 21:53:05
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0