När barnen soooover och ugnen strejkar.

Hör och häpna, barnen sov till NIO imorse! Vi missade såklart dagis, där ska vi vara 8.20 annars. Jag vaknade 7.20 och kunde inte somna om. Väntade ju bara på att skruttarna skulle vakna. Så hela dagen har blivit förskjuten. Thexas får bara sova en nap idag, och den tar han nu.

Vi får snart besök av Sandra och Alicia, det glädjer oss. Alicia och Thexas är lika gamla och vi gick i samma föräldragrupp. Vi har talat om att ses lääänge, men det har aldrig blivit av. Förrän idag, tjohoo!

Jag har slängt ihop en rabarberpaj idag, första gången nånsin faktiskt. Och vad händer?! Jo, ugnen vill inte bli varm. Jag vet inte vad felet är. Den lyser och det står att den är 200 grader varm. Men icke! Jag kan utan problem stoppa in handen och ta ut formen utan att bränna mig, eller ens känna värme. Typiskt! Det får helt enkelt bli glassfika med Sandra och Alicia.

Kommentarer
Postat av: idan

Så typiskt att inte ugnen vill vara med, men glass är ju inte fy skam det heller. :)

Byxorna beställde jag från nelly.com, hoppas verkligen dom kommer passa.

Vi kommer uppåt en sväng midsommarhelgen, kanske vi kan ta en liten kram&säga hej-dejt då iaf. :)

2011-05-30 @ 14:34:08
URL: http://helajavlajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0