När vi vaknar utvilade.

Imorse vaknade jag och kände mig utvilad för första gången på mycket länge. Och då var klockan bara halv 7. Så när Thexas vaknade strax därefter så var det jag som gick upp med honom. Annars brukar Emil hinna upp före mig på helgerna. Men idag skulle han minsann få lite sovmorgon!

Men nog vaknar han vid halv 8 och är hur pigg som helst då. Förstår inte hur man kan vara så morgonpigg jämt? Haha. Så nu har vi hunnit med en massa på morgonen/förmiddagen. Redan innan klockan var halv 8 så hade jag och Thexas städat och dammat hans rum.

Nu sover Thexas, men lär vakna snart igen. Då ska vi ta ett varv ner på stan. Emil ska nog titta efter de där skorna som han behöver, men aldrig verkar köpa.

Och ikväll verkar det bli lite fest för min del. H1 tjatar en massa, men jag känner mig inte sugen alls. Men nu verkar det som att syster Frida också ska ut, vilket bara händer ca 2 ggr/år. Vi har bara festat ihop en gång tidigare, så det kanske blir kul? Vi får helt enkelt se. Skulle behöva färga mitt hår, ser ut som skräp.

Kommentarer
Postat av: H1

Asch tjatar, jag? Neehee ;) hoppas iaf =) puss <3

2011-03-19 @ 13:55:47
URL: http://hannak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0