När vi shoppat en del.

Det blev en mysig stund på stan. Thristan fick en hel del nya kläder och jag en ny topp. Passade på att luncha på Kvarnen, det var längesen och MYCKET gott. Träffade på många vänner på stan också, kul.

När vi kom hem igen fick Emil för sig att åka iväg till Norrköping och köpa en ny dator. Så nu sitter jag och knappar på vår nya MacBook Pro. Emil är mycket nöjd, jag fattar inte riktigt grejen. ;)
Ikväll blir det fest verkar det som. Syster Amanda har varit här och färgat bort min hemska utväxt, sitter fortfarande med turban på huvudet, men hoppas det blev bra. De andra ska träffas redan om en timme, men det kommer jag aldrig hinna. Så jag går nog till syster Frida en sväng. Hon ska också ha fest. Kul. Det blir nog en rolig kväll trots allt. Fast jag inte riktigt känner för det. Men snart så. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0