När vi haft en kanondag!

Dagen har fortsatt i samma mysiga anda som i förmiddags. Thexas är så härlig! vi har verkligen haft en kanondag!

Vi gick ner på stan och mötte upp min mamma och syster Ebba. Ebba skulle få nya gardiner till sitt rum och jag skulle ha en innerkudde. Sen tog vi en fika tillsammans, semla. Mums!

Ikväll har jag och Emil myst till det med tacos. Det är inte ofta vi äter det, så idag smakade det bra. Nu sitter jag och väntar på fortsättningen av Let´s Dance. Emil har somnat i soffan. Vi hade hoppats kunna vara uppe och tittat på Let´s Dance idag och samtidigt fira min fina vän Fia (Haren) som jobbar med det. Men det fanns typiskt nog inga biljetter. Grattis raaaar!

Nu ska jag plocka undan lite här så det bara är att studsa i sängen sen. Vi har en himla massa ljus tända, så det är varmt och skönt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0