När Thristan gör hyss.

Thristan väntade i badrummet igår kväll medan jag la Thexas. När jag kom in i badrummet hade han klämt ut 1/3 av barnens nya tandkräm i handfatet som han försökte skrpa ner i avloppet med händerna. Det var rejält kladdigt i handfat, på kranen och på Thristan själv. Varför, kan man då fråga sig? Jag som hade köpt en ny tandkräm med favoriten Postis Per på, allt för att det skulle bli lite roligare att borsta tänderna.

"Mamma, den smakar blä. Äcklig. Jag ska hälla ut och kasta så du kan köpa ny bara."

Som tur var så hade vi lite i den vanliga Bamse-tandkrämen kvar. Så den fick det bli till tandborstningen.



Bamse vs. Postis Per
1-0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0