När jag överlevde dagen.

Yeey, jag överlevde dagen! Haha, vilken dag vi har haft! Barnen har varit galna. Till råga på allt så åkte Emil iväg några timmar för att kolla på bil, som han sen inte kollade på, men hamnade på IKEA och kom hem med massa fint och bra. Linda kom och räddade mig med Alvedon då jag haft en OND huvudvärk sen imorse.

Tilläggas kan att Thristan vaknade klockan 02.10 inatt och ville bygga med sitt nya lego. Jag trodde på riktig att det var morgon då och vi var på väg upp. Men han somnade sen om igen, men jag hade svårare för det. Måste ha somnat efter 4 nån gång. Barnen ville upp 6, men skickade upp Emil 1,5 timmar med dom. Därav huvudvärken.

Men som sagt, överlevde dagen! Ikväll har vi släckt ner för Earth Hour och sett Körslaget och hejat på Katrineholm som gick vidare. Nu väntar sängen, ska ställa fram klockan också. Imorgon väntar Tropikariumet med Linda och Henke. Hoppas på friska barn bara, Thristan börjar bli förkyld och hostar lite dumt. Håller alla tummar som finns att kruppen inte är på ingång igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0