När jag är förbannad/ledsen.

Veckan har börjat fantastiskt. Fram tills nu typ. Jag är så förbannad/ledsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Anledningen stavas A-R-B-E-T-S-F-Ö-R-M-E-D-L-I-N-G-E-N där jag precis varit på ett litet möte och fått bra information. 10 minuter efter mötet ringer handläggaren och ändrar informationen helt och hela världen vändes upp och ner känns det som. Fan.

Imorgon är min handläggare tillbaka på jobbet iaf och jag ska ringa henne för att få klarhet i saker och ting. Varför hon har sagt saker som uppenbarligen inte stämmer?

Pappa är på väg hit för lite uppmuntan och kaffe. Då blir Thristan glad, han sitter och bygger med lego medans Thexas sover. Det gäller att passa på. Ikväll väntar besök i form utav v.b Linda och Henke. MYCKET bra en dag som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0