När det mesta går utför.

Dagen har svischat förbi. Vår fastighetsskötare har varit här varje dag den här veckan nu och kommer imorgon också. Spis/ugnsproblem. Nu har vi ledsnat och lämnar tillbaka den nya och tar tillbaks den gamla, trots att den drar en himla massa ström. Orkar inte tjaffsa med fastighetsskötaren mer.

Thexas har vaccinerats idag. 14.45 hade vi tid, mitt i hans sovtid. 15.50 fick vi komma in. Det var en trött kille då. Han somnade väldigt snabbt och lätt ikväll, inte så konstigt. Hoppas på att febern håller sig borta och att han är pigg som vanligt imorgon.

Min handläggare på Arbetsförmedlingen har jag inte fått tag på idag heller, trots flera försök. Men tydligen har det varit jobbmässa här i stan, så den kanske hon har varit på? Får testa imorgon igen.

Vilket tråkigt inlägg det blev, men det är lite väl många nedförsbackar just nu känner jag. Uppryckning!

Kommentarer
Postat av: Bettina

2011-03-16 @ 21:03:13
Postat av: Bettina

Gumman efter regn kommer solsken, eller hur man nu säger :) Vad är det som strular med AF? Att saker alltid ska krångla. Håller tummarna att allt blir superduper snart. Kram

2011-03-16 @ 21:04:26
URL: http://bettinaj.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0