När dagarna går.

Imorse tog vi oss iväg till dagis I TID och UTAN BRÅK. Det hör inte till vanligheterna vill jag lova. Jätteskönt.

I förrgår var syster Amanda här för att klippa Thristans hår. Han gallskrek och det blev inte mer klippt än två små toffsar över öronen.

Och igår var det dags för Thexas 1-årsfotografering där även Thristan skulle vara med på syskonbild. Jag tog med mig syster Frida för att underlätta. Pust. Barnen var galna. Speciellt Thexas, han skulle inte alls sitta still. Och Thristan som mest var rädd som vanligt och ville gå hem. Jag blir förv¨nad om fotografen kan fylla hela albumet med BRA bilder och inte bara okej. Det återstår att se om två veckor.

Idag har vi inga planer alls. Jag och Thexas ska gå och hämta Thristan om en timme, sen får vi se. Jag är lite flrkyld igen, eller fortfarande kanske? Det verkar aldrig vilja ge med sig. Imorgon är det ÄNTLIGEN helg. Som jag längtar. Nu till helgen blir vi samlade alla fyra, då Thristan är hemma med oss. Lovely!

Kommentarer
Postat av: Fia

Alla fem blir vi faktiskt! :)

2011-03-03 @ 13:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0