Våran dag.

Godkväll kära läsare.

Idag har Thristan varit tillbaka på dagis igen. Han längtade dit och hade jätteroligt. Det var SVÅRT att hålla Thexas vaken under tiden, men jag lyckades. Efter lunch somnade han som en stock, och det går riktigt bra med att han bara ska sova en gång om dagen. Ännu lättare blir det nog sen under "semestern".

Thristan går bara på dagis nu på onsdag och torsdag och sen är det SOMMARLOV/"semester" för vår del. Den 22:a augusti kommer bägge pojkarna att börja på samma dagis och avdelning igen. Spännande. Tänk att Thexas börjar bli så stor? Konstigt, min lilla bebis.

När Emil kom hem från jobbet idag så tog vi cyklarna och åkte till sjukhusparken och lekte lite. Thexas älskar att sitta och pilla i sanden, så det är ju en perfekt lekpark för honom. Fegisen Thristan vågade åka rutschkana hela själv för första gången, efter några "hålla handen och ta emot mig"-åk. Tuff kille faktiskt. Haha.

Nu väntar säsongsavslutning av Desperate Housewifes om en stund. Emil har redan somnat i soffan så jag får nog kolla själv. Ovant för honom att jobba idag då han varit ledig några dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0