Vår dag och bilder.

Sorry, för dålig uppdatering. Jag är inte riktigt mig själv just nu känner jag. Noll energi och allmänt nere, men det brukar vända efter ett par dagar. Känns bara fel att klaga av sig här ändå.

Dagen har gått ganska bra ändå. Efter lunch tog vi oss ut en sväng, skulle kolla in rean på HM men hittade inte ett dugg. Hittade några tröjor till Thristan, men då hade han ingen lust att gå där inne längre så vi gick och köpte välling och glass innan vi mötte upp syster/moster Amanda och gick hemåt.

Vilket tråkigt inlägg va? Slänger upp lite bilder istället.









"Hängare" - Måleriboden, grytlapp och grytvante - Hemtex, hissgardin och fönsterlampa (fot + skärm) - GeKås Ullared


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vill bara säga att du har en så otroligt fin inredningsstil, har du några bra tips på trevliga butiker där du hittar fin inredning runt Katrineholmstrakten :)

2011-06-16 @ 13:02:52
Postat av: Sandra

Hej!

Ville bara säga att du har en otroligt mysig inredningsstil! Har du några trevliga tips på mysiga inredningsbutiker runtom Katrineholmstrakten :)



2011-06-16 @ 13:05:01
Postat av: Stina

Jag ville bara titta in och tacka för kommentaren och samtidigt påpeka att du verkar ha en förbaskat bra smak när det kommer till inredning, hihi :-)

2011-06-18 @ 14:57:15
URL: http://stinalee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0