Thexas tänder mm.

Jag pillade och kände lite i Thexas mun förut och FEM tänder är på väg upp. Det har ju stått stilla ganska länge nu (i åtta månder närmare bestämt), förutom en tand som kom upp för nån månad sedan. Men nu kommer de tränga igenom hej vilt där inne. Stackarn, kan ju bara tänka mig hur ont det gör.

Det är nästan så jag hoppas han får lite feber, som kan påskynda tandsprickningen. Det är alltså INTE febern som gör att tänderna tränger fram, det hör inte alls ihop som många tror. Men det kan alltså påskynda det hela lite, och det vore ju skönt. Hoppas det går relativt smidigt iaf.

Idag var vi på språng tidigt som jag skrev förut. Vi passade på innan det blev alldeles för varmt ute. Nu är det ca 30 grader ute, alldeles för varmt för min smak. Önskar jag hade körkort just nu, så man kunde åka till sjön åtminstone. Funderar på att skaffa mig en cykelkärra att köra barnen i, men problemet är ju förvaringen av den. Vi har ingenstans den kan stå.

Nu har Thexas precis vaknat ur sin 3 timmar långa nap. Jag och Thristan har hunnit laga och äta mat, bakat, diskat, städat köket och ta hand om all tvätt under tiden. Ikväll väntar scrapbooking-kväll med brudarna. Mys!

Kommentarer
Postat av: BORDERLINE BLOGG

2011-06-30 @ 16:26:18
Postat av: Borderline & Jag

Jätte fin blogg du har..Du vet om att jag följer dig på bloglovin va? Du får gärna följa mig också om du vill! Gillar verkligen dig..Kram

2011-06-30 @ 16:26:31
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0