När vi tagit en cykeltur.

"Inget badväder idag" My ass! Det visade sig vara HUR varmt och kvavt som helst. Jag och Thexas tog en cykeltur och uträttade några viktiaga ärenden (köpte najvtråd till pyssel och URFINA skålar på Maxi). Vi svängde förbi Emils jobb och sa hej också, mycket uppskattat av herrn bak på cykeln som både fick vatten i plastmugg och en ny bil på hans jobb. Jag blev alldeles svett av vår tur. En dag på stranden hade verkligen varit bättre.

Men, men. Inte mycket att göra åt det nu. Vi är hemma igen och Thexas tar sin andra nap för dagen, tröttis. Ikväll ska han kanske upp till sin farmor och farfar en sväng med resten av den familjen. Jag bjöd in honom själv, får se vad Thristan tycker om det. Jag och Emil tänkte väl kanske hitta på nåt under tiden, frågan är bara vad? Och vad man orkar i denna värme?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa bilder på pysslet med tråden och skålarna.

2011-06-10 @ 16:06:14
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Hej!

Ja nu gick det jättebra för Nim. Så det var jätteskönt! :) Och nu har vi hämtat honom, som jag saknat! Hoppas ni får en mysig helg, kram

2011-06-10 @ 22:04:48
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0