En dag i Söderköping.

När Emil kom hem från jobbet så packade vi in oss i bilen för att åka till Söderköping. Men strax innan Norrköping så hamnade vi i bilkö (lite komiskt, då Linda och Henke råkade ut för samma sak där för några dagar sen) Den här gången var det en husvagn som hade vällt, otäckt! Men vi var ur kön på ca en halvtimme, så det gick ju smidigt. Thexas sov under tiden.

I Söderköping promenerade vi, åt glass (!), tittade på båtar, lekte i en lekpark, köpte en ny duk i en liten textilbutik, åkte och hälsade på Emils föräldrar som hade husvagnen på en camping i närheten. En underbar dag och en VARM sådan. 35 grader visade det en stund på campingen, galet. Och jag som gjorde misstaget att ta på mig svarta, långa leggins imorse. Pjuh!

Ikväll blir det bara mys här hemma. Vi har precis kommit hem och Thexas sitter i badet under övervakning av Emil. Thristan sitter här bredvid med lite Ahlgrens bilar och vatten. Jag och Emil ska mysa till det med lite bubbel och räkor ikväll.


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Lät som en bra dag trots köerna på vägen

2011-06-04 @ 09:27:55
URL: http://saratilling.se
Postat av: Veronica, mamma till Nim ♥

Inte alls mycket kvar, jätteskönt!!



Oj somnar han alltid i bilen? Nim sover nästan aldrig i bilen. När vi åkte ner till mamma (resan tar 6 timmar) var han vaken de 5 första timmarna och sov sista timmen. Haha.. suck typ :P



Hoppas ni får en fin dag, kramis

2011-06-04 @ 11:41:03
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0