Ännu en kaotisk dag.

Jag är helt slut! På riktigt. Jag sitter i soffan och är kissnödig, men orkar inte ens resa mig upp för att gå till toaletten. Jag orkar nog hålla mig en stund till. Det här med barnens tjiv och bråk tär verkligen på en. Hur orkar man? Och hur länge ska det hålla i? "Tills Thexas kan pratat bättre och uttrycka sig själv" sägs det.

Nu sover iaf Thexas och om en stund kommer Emil hem. Lite avlastning är skönt. Hemskt att säga va? Jag trodde själv aldrig att jag skulle känna så. Men just nu är det riktigt tungt. Och det där nätverket jag talade om är nästintill obefintligt. Linda och Fia är änglar iaf, de kom hit igår och hjälpte till lite. De kanske inte märkte det själva, men det blir STOR skillnad när man har gäster hemma. Eller när man inte är hemma, det är ännu bättre.


Idag har det varit riktigt skruttväder. Mulet och regn. Vi var tvugna att bege oss ner på stan, såklart började det regna som mest då. Som tur är har vi inte så långt ner på stan, vi bor i princip nere på stan. Thristan var jätteduktig som gick snällt bredvid vagnen och lyssnade. Thexas satt fastspänd i vagnen och kom inte så långt.

Vi sprang förbi Åhléns rea och lite smått och gott till pojkarna fick följa med hem. T-shirtar, strumpor och massa kalsonger till Thristan. Och så en ny kalender till mig.


Kommentarer
Postat av: idan

Jag finns, även om det är lite för långt bort för att märkas.. Kram!

2011-06-15 @ 10:23:20
URL: http://helajavlajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0