30-års fest, kalas och lek.

Gårdagens 30-års fest hos Anna var kanon. God mat, jättekul folk och bra stämning. Det kunde inte bli bättre med andra ord. Vid 1-tiden var det så himla kallt ute så vi gick hem.

Inatt måste jag ha sovit konstigt samt spänt mig massor pga kylan. För idag har jag GALET ONT i min nacke. Och det blir bara värre och värre. Nu börjar det stråla upp i skellen också. Inte ett dugg skönt. Hoppas på att kunna "sova tillbaka" nacken inatt. Haha.

Idag har vi fått hem barnen igen, ganska tidigt. Skönt. Vi har varit hos min morbror med familj, som fyllde år och bjöd på fika. Barnen lekte som galningar med mina kusiner. Efter besöket där åkte vi vidare till Emils föräldrar och lekte lite till. Det var trötta barn som stupade i säng här för ett tag sedan.

Emil är och köper lite sallad till oss, vi har inte riktigt hunnit med att äta idag så nu är jag hungrig! Sen blir det nog en tidig kväll med en bra bok tror jag.

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Härligt att få komma iväg på fest och för en gång skull utan barn =)

2011-06-20 @ 08:06:28
URL: http://saratilling.se
Postat av: Veronica, mamma till Nim.

Nej flyttlasset går ju på torsdag så det närmar sig med stormsteg :) Sedan är vi Katrineholmsboooor :P



Lägenehten är på lite mer än 80 kvm.. 83 tror jag. Blir tajt då vi flyttar från 137 kvm men det ska väl gå :) Inte särskilt nyrenoverad. Är lite skavanker som vi hoppas på att få fixade :) Annars får man väl ta penseln och måla :)



Aaahh blev lite nostalgisk när jag satt och kikade igenom bilderna :) hihi.



Hoppas ni får en fin måndag, kramar

2011-06-20 @ 10:40:55
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Lara

Fin blogg!

Hihi, vad söt han är!

2011-06-20 @ 18:48:02
URL: http://baralara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0