Vår söndag.





Jag och mina fina flickor igår. Här var vi på väg ner på stan, blixten gör att vi ser svettiga ut. Haha.

Idag har det varit en rätt lugn dag, ett himla flängande med barnen fram och tillbaks till deras farmor och farfar. Vi har hunnit med kalas hos min morfar också. God mat med mycket fisk - det gillar jag.

Barnen somnade som stockar och Emil slängde ihop en smarrig räksallad till oss.


Godaste dressingen till sallad - Balsamico Fikon. Muuuums!

Nu blir det tv/datortid en stund innan sängen väntar. Det ser jag fram emot. Är lite trött idag, inte ett dugg bakis - utan bara trött. Sover så himla illa (nästintill obefintligt med sömn) när jag har druckit alkohol. Så snart blir det natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0